32 haftalik gebeyim. Bugün kontrolüm vardı doktorum suyunun fazla olduğunu ve takip etmemiz gerektiğini söyledi. Mide veya sindirim sistemi sorunları olabiliyor ama her şeyi çok iyi görünüyor dedi. Haftaya tekrar çağırdı. İçim yine de rahat değil böyle bir şey yaşayan var mı acaba