Df0907 Leylayz merhaba, şuanlik iyiyiz herhangi bir sorunumuz yok geceleri uyurken biraz zorluk çekiyoruz sadece 🥰 Evet biz bugün 32+1 günlük olduk :)
Ozo3535 busraozkan33 aynı hafta ve günüz canım acaba yalancı kasılma olduğunu nasıl anlayabilirim? Nasıl bir his oluyor. Ben ayaktayken bir anda bebek toplanıp karnım sertleşiyor gibi oluyor bir süre sonra yumuşuyor karnım. Acaba böyle bir şey mi
busraozkan33 Ozo3535 normalde belden kasiklara doğru sancı atiyormus gerçekten doğum başladığında bende ya bel ağrısı karın sertliği oluyor yada kaşıklardan yukarı doğru sancı veriyor kitliyo beni ama belimde ağrı olmuyor o an iki gündür çok fena o kadar sertleşiyor ki karnımın bı tarafı alçak bı tarafı yüksek tüm vücudu rahatlıkla seçiliyor
Srfclkkl Nurgr1 adete göre 30+1 ultrasona göre 32 hafta valla çok zorlanıyorum artık yürürken konuşurken nefesim kesiliyo
Mervs Haftadan selamlar haftaya kontrolüm var dogum nezaman nasıl bir yol izleyecegiz bilmiyorum 😊 çoook tatlış bi heyecan var içimde biran önce kavuşmak istiyorum sağ salim kucagıma alıp koklamak için gün sayıyorum korkum yok 🥹 sadece heyecan var 🥹
Ozo3535 busraozkan33 sağol canım, Sanırım benim de başladı artık. dediklerine benziyor zaten. Bel ağrısı hiç olmadı o an benim de hatta bugün takip edeyim olacak mı bakalım
Aybarssena 33+5 normal doğum istiyorum ne zaman gelir acaba bilemiyorum sanki vakit daraldı elim ayağıma dolaşıyor ya. Şöyle bir evi temizleyiö bebek gelmeden diyorum üşenmesem yerimden kalkcamda işte olmuyo😅 ama yemek yemek ve gezmek için her zaman gücüm var hehehehe🤪
delidoluanne_ minik_kurabiyeee merhabalar cevap yazdım sanmıştım pardon 🫠 hamilelik boyunca sadece domates aşerdim bol tuzlu olarak 😃
Neslika 34+3 aynı zamanda plasenta previa. Mesanemde baskı arttı. Siyatik, karın ve ciğer ağrısı var bende. Bunun dışında iyiyiz şükür. Cuma muayene var. İnşallah her şey güzel gider.