Deryalina- Enfeksiyonum varmış biraz fazla doktorum korkuttu işte bebege bulaşır vs diye bu şekilde normal doğum yapan var mı ilaca başladık ama hiç azalma olmamış enfeksiyonda 37+6yim az kaldı
NehirNil Deryalina- bende bu sebepten sezeryan oldum bir çok Dr un videolarını izlemiştim o zamanlar enf. Olduğunda kolay kolay normal doğum yapmıyolar
1cocuklumom Deryalina- bende de yoğun enfeksiyon var ben zaten sezeryan olacam sizde de koyu renk akıntı oluyor mu
Nnoktaa Deryalina- 38de suyum gelip doğum acile gittiğimde idrar istediler verdim. Vajinal Doğum yaptım sonra bana dediler ki idrar yolu enfeksiyonun varmış ama bebeğe bulaşmadı.
merve_bulut Bendede enfeksiyon vardı normal doğum yaptım ama benim açılma çok hızlı ilerledi o yüzden normal doğum oldu