Rbyglc Hanımlar sancılar var mı benim yok cok iş yapınca yalancı sancılar oluyor bebek de geceleri asagıda oynuyor normal de yok yukarı da aslında doktor iyi orta demişti yarın kontrol var bakalım ne diyecek sizde ki durum ne?
Yildizim Rbyglc biz de bugün tam 36 haftalık olduk. Benim sancılarım yok da ara ara kasılmalarım oluyor ama çok düzensiz. Yarın bizim de kontrolümüz var. Bakalım doktorumuz ne diyecek😊