Bebismgeliyorr Kızlar sonda takiliyormus ya sezeryanda idrar yapıldığını anliyor muyuz biz nasıl bir şey ben rahat yapamam
umena Bebismgeliyorr hhaha farkında olmadan yapıyosun bi bakıyosun dolmuş poşet 😂 çok rahat bir sey ben hamilelikte sürekli idrara çıktığım icin sondayı çıkarmayın cok rahat yaa diyodum 😂😂😂
beyza-guven Bebismgeliyorr hayir hic anlamiyosunuz benim ilk.dogumdan sonra sondam tasmak uzereymis o zaman refakatci olarak halam kaliyodu yanimda hastanede o soyledi degistirin tasicak diye hatta bende ne tasmasi ben tuvaletimi yapmadim ki demistim oda bana sen oyle san demisti 😂😂😂😂
nurmk Bende spinal oldum. Takılırken hiç duymadım. Çok rahat ediyorsun zaten bir sürü serum falan mecbur idrar oluşacak. Benden yürütürlerken çıkardılar. Belli belirsiz bir sızlama oluyor o kadar.
Bbuusra Bebismgeliyorr Sen anlamadan torba öyle bir doluyor ki 😂😂😂Sezeryandan sonra birkaç saate çıkardılar sonra ki günler idrar yaparken sancı oldu bence. Bazısı istemiyor doktoru takmıyor.
NehirNil Bebismgeliyorr ilk doğumumda takmamışlardı nedenini bilmiyorum saatlerce tutmak zorunda kaldım altıma bez koydular yapamadım öyle ikincisinde takıldı öyle rahat ki ne geldiğini hissediyorsun nede yaptığını 😅
1burcU1 Bebismgeliyorr ben 11 güm önce sezeryan oldum takarken acıdı ama şöyle acıdı eğer benim gibi kendini kasarsan rahat bırakmazsan canın yanıyor benim sancım çoktu sancım esnasında takmaya çalıştılar bağırıp geri çıkarttırdım sancım gidince tekrar denediler hafif yanma oluyor idrar yaptığını anlamıyorsun bile çıkarırken de yine kendini kasmazsan canın yanmaz tamamiyle olay sende bitiyor
Cennet_kusum16 Ben taktirmicam sonda. Ama idrar torban dolduğunda zaten otomatik olarak torbaya akıyor sen ekstra bişey yapmıyorsun anlamiyorsunda
mervemurat16 Bebismgeliyorr valla hiç anlamıyorsun idrar yaptığını ben sonda takılmasını bile anlamadım uyuşturulduğum için
Bahar61-61 Uyuşukluk 4 5 saat sonra geçiyor bacaklar dan sonra takmazlardı kalkıp tuvalete gidemezsin ki zaten bende spinal oldum 10.günüm bugün hiç anlamadımkı nası taktılar acıda duymadım korkmayın