Merhaba hanımlar , reglim normalde 1 gün bile şaşmaz her ay düzenli olurum . dün 1 şubatta regl olmam gerekiyordu ama olmadım bugün de olmadım . 2-3 gündür bir sürü erken gebelik testi yaptım hepsi tek çizgi . hamile kalmayı çok istiyorum sanki regliymişim gibi hafif hafif kasık ağrılarım var . gebe kalmayı çok istiyorum dün gece rüyamda erkek bir bebek emzirdiğimi gördüm içimden bi sıcaklık aktı gitti o kadar gerçekti ki etkisinden çıkamıyorum .. öyle yazmak konuşmak geldi içimden allah isteyen herkese yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin .. yarın kan vermeye gideceğim rabbim sen bana bu mucizeyi yaşat nolur hayırlısıyla 💕💕 sizler de yazar mısınız erken gebelik belirtileriniz nelerdi, bu süre zarfında dikkat edilmesi gereken şeyler nelerdir , sağlıcakla kalın 💕