Canım çok üzüldüm, Allah yardımcın olsun. Bir şey olmaz Allah’ın izniyle bebeğinde bir sıkıntı olsa söylerlerdi muhakkak. 34 ten önce doğan çok bebek var hiçbir sorun da yaşamıyorlar. Sen gönlünü ferah tut, iyi düşün ki iyi olsun. Bol bol salavat getir bebeğinle konuş, onu güvende hissettir🤍🙏