Benim ilk gebeliğim 17+3 te düşük ile sonuçlandı .
3gün öncesi de doktor kontrolündeydik hiçbir problem yoktu herşey gayet normal ilerliyordu.
Bir akşam aşırı bi gaz sancısı gibi bi sancı geldi gitti pek ciddiye almadım ertesi gün sarımtırak akıntım oldu geç bir saatti doktorum ile haberleştik ertesi gün erken saatte randevulaştık fakat gece o gaz sancısı gibi olan sancı daha ağır bir şekilde geldi birden suyum geldi ve beneğin bir kısmı dışarıdaydı.
Yani kısacası demem o ki herhangi ters giden bir durum tespit ettiğinizde aman geçer diye beklemeyin direkt doktorunuza danışın renkli bir akıntı kasık ağrısı gaz sancısı gibi bi sancı vs vs 😇😇😇