Kirmizibalikk Nbnbn evet yapılıyor. Gecikme oldu evde test yaptım ağrım var derseniz bazı doktorlar acil gibi algılamıyor zaten merakımızdan çoğu zaman acil de değil ama☺️. Hatta bir arkadaşım testte çıktı ama kanamam var diyerek gitmişti. İnsan bekleyemiyor işte
berna-24 Nbnbn kasıklarım ağrıyor vs derseniz kendisi diyor zaten gebelik şüphesi var mı diye sizde var derseniz yapar ben hep acilde yaptırdım 😅😅
Meryemkirci berna-24 ben aynisi soyledim suphen var mi dedi evet dedim tamam evde test yap gel dedi 😂😂😂
mrserdogan12_ Nbnbn deki migrenim var yada karın ağrısı var de o zaten soruyor gebelik emzirme varmı şüphesi vardk 4 5 gün kadar gecikti dediğinde önce beta yazıyor zaten sonra bekliyor ben öyle yaparım
Fadimee11 Nbnbn yapıyorlar ben acile gitmiştim kasık ağrısı ve adet gecikmesi şikayetiyle gebelik testi yaptırmak istiyorum dedim yaptılar gece gitmiştim bide