Kızlar şu an 25+2 haftalığım. Başından bu yana özel hastaneye gidiyordum.
Ama şu an gittiğim hastaneyi değiştirmek istiyorum. Yine özel hastane olacak gideceğim yer.
Bu haftadan sonra değiştirmekte bi sakınca olur mu acaba. Yani gideceğim hastane, doktor sıkıntı yapabilir mi anlamında soruyorum? (Gebelikle ilgili bütün belgeleri götüreceğim)