Elf0241 Kızlar 29 u yumurtlama günümdü bat 10 şubat benim gibi aynı tarihi bekleyenler var mı? İnşallah hepimiz hayırlısıysa güzel haberler alırız
elvangnc Elf0241 benmde28-29 yumrtlama 30 catlama sadece 27si aksami ve 29 sabahi degerlendirebildik insallah tutar
Ayshababy Elf0241 benimde 10 şubat canım ama bu ay yumurtlama gordumden emin degilim sadece 19 ocakta yumurtlama testim kirmiziydi ikisi ama okadar koyulukta degildi
Elf0241 elvangnc benim de 28-29 yumurtlama 29 u akşamı çatlamayı gördüm 29u ve 30 nu değerlendirebildik. İnşallah beklediğimiz haberi alırız
Elf0241 kumsal__ inşallah canım benim. Rabbim tez zamanda hayırlısıyla kavuştursun inşallah evladına. Hep beraber beklemedeyiz inşallah hayırlı haberleri alırız.
Elf0241 mrp2023 kaç gün içinde erken testte belli olur acaba ya. Bir de bu kadar erken sürede belirti göremeyiz dimi
mrp2023 Elf0241 belirti çok zor canım ben adet olucağım gün idrar testi yapacağım daha erken yapıp moralimi bozmak istemiyorum negatif çıkar falan
Elf0241 mrp2023 bende beklemek istiyorum bekleyebilirsen tabi☺️ tek belirti sivilcelendim normalde regli öncesi olurdu bilmiyorum belirtimi bu her şeyi ona yorduğum için😄
ssahin22 Benimde uzun süredir kullandığım uygulama bat 12 gösteriyor yeni uygulama 7 gösteriyor. Ama eskisine güveniyorum bayadır onu kullanıyorum. Şuanda duphaston kullanıyorum ama erken de gelebilir . Ben bat 12 olarak beklemedeyim😄
Elf0241 ssahin22 benimde uygulama 12 si gösteriyor ama ben genel olarak 25 günde bir adet olduğum için 10unu bat olarak düşünüyorum.
elvangnc Nezamam test yapicaksiniz kizlar ben dun kaset test yaptm gogsum cok agrynca🫣😂 ama sadece gunese tutunce altta kendi cizgisi gorundu
mrp2023 elvangnc bat tarihimde veya 1 gün öncesinde canım daha önce yapıp kendimi strese sokamam negatiften yoruldum 🥹