1prensesannesi__ Beybitooo yani kötü bi isim değil aslinda iki isim yapabilirsin hangisini begeniyosan onla seslenirsin sen ne dersen oglun ona alışır 😁
Beybitooo 1prensesannesi__ bi yerde yazılı olarak düşünüyorum yanına hiç bi isim yakıştıramıyorum 🤦🏻♀️😂
Reyhan3564 Beybitooo kuzey ismi çok güzel kibar bir isim. Rabbim nasip ederse 2 gün sonra oglusum geliyor ve bende kuzey koyacağım 🫶🥰
Beybitooo Reyhan3564 yaaa bende çok istiyorum biz ilk çocuğa da kuzey düşünmüştük onu kaybettik nasip olmadı bende ısrar edince onu hatırlarım hep diye istemiyorum dedi yoksa hayalimdi sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
Kvsrdrgn Beybitooo bizde Asil Kağan koyacağız. Önce bende tek isim istemiştim eşim iki olsun dedi birini ben birini o seçti ama cidden ortak paydada buluşmak bazen zor oluyor isim konusunda 🤭
Beybitooo Kvsrdrgn Asil Kağan o kadar güzel ki bizde en son bi Kuzey Kağan dedik sonra kuzey diğer çocuğu hatırlatıyor koymak istemiyorum dedi yine isimsiz kaldı çocuk Bozok diye dolaşmaya devam ediyor 🫠