Merhaba anneler ve anne adayları, 24+3 teyiz. Sağ ya da sol yana yatmaktansa sırt üstü yatmayı seviyorum ve rahat ediyorum. Hamilelikte özellikle 24. Haftalardan sonra sırt üstü yatmamalısınız deniliyor. Bilgisi ya da doktoruna daha önce sormuş olanlar aydınlatabilir mi lütfen 🤰🏻