ececan2006 Sssaa hemen dogumda suyuydu bebegiydi plesantasiydi 8 kg gitti , sonrasi da 9-10 ay icinde gitti sonraa hop yeniden hamile kaldim 😂
Seher1234seher Sssaa benim doğumdan sonra iki hafta içinde şişlik gitmişti hamile kaldığım kiloma geri dönmüştüm.Tabi emzirirken de her zaman ki normal yemek yiyordum annem çok baskı yaptı sen yemeği fazla yemiyorsun sütün o yüzden az i yüzden sütun yok diye psikolojimi bozdu lohusaydım ama beni anlamadıda anneme kızdım yemeği fazla fazla yedim sütüm elbette yine fazlalaşmadı anneme kızdım 8 kilo aldım olan bana oldu şuan 70 Kiloyum ve asla veremiyorum 😔😔😔
mervemurat16 Sssaa 9 gün oldu doğum yapalı 82 ile hamile kaldım aynı kilo ile doğum yaptım şuan 75 im
pembebiranneadayi Sssaa 64 ile hamile kaldım, doğuma girdiğimde 80 kiloydum. 11 Aralıkta normal doğum yaptım 10. Günümde 70 kiloda kaldım 🥰 emzirdiğim için kalanıda veremiyorum, 6. Aydan sonra ha gayret 🤣
Bakya- Doğum yapalı 1 ay oldu 62 kg ile hamile kaldım 75/76 civarı doğum yaptım şu an 63 kg düştüm çok şükür inşllh emzirme döneminde de almam 😅
Seher1234seher Sssaa boyum 1.65 canımmm. Vücut kitle indeksime göre kilom fazla aslın da .Hem göbeğim çok belirgin moralim bozuluyor insanlar kiloma takılıyor.Bende bir diyetisyen ile çalışmaya başladım bakalım nasıl olacak
Nasa3545 15kg aldım 2 ayda geri aynı kiloma döndüm ama 🥴 sezeryan göbeği kalıyor diyorlardı hakkaten kaldı ya
Seher1234seher Sssaa zor canimmm inan ki bekarken aynı sistemi uygulayıp hemen kilo veriyordum ama şimdi yaş otuz aynı sistemi uygulayıp kilo veremiyorum, gitmiyor korse de kullandım.Hayirlisi
FatmAli0163 Sssaa doktorum korse takmami da onerdi sezeryanin 3. Günü takmaya başla diye. Gerçekten de toparlıyor sikilastiriyor. Dümdüz oldu göbeğim