@YG07_07 merhaba sonuçlarımızı aldık grafik şeklinde çıktısını verdi doktor, e nabıza düşen sonuçtan anlaşılmıyormuş , herşey gayet normal dedi çok şükür ben anlayamadım valla grafikten . Sizde 2 li test için ultrasona girdiniz mi girdiyseniz nt kaç çıktı ense kalınlığı