ikibebeklianne_1 Aşılamada sekizinci günüm yorgun ve halsizim bir belirtimi bilmiyorum ama üşüyorum da.Sizde belirti var mı??
Arasmom_ ikibebeklianne_1 hakkında hayırlısı olsun canım. Bende martta aşılama olacağım Adetin ikinci günü gel dediler gidince ne yapıyorlar ?
Yarennasal ikibebeklianne_1 ayy cok sevindim sağlıkla gelsin inşallah banada dua edin 🙏🏻🥹 ilk aşılamamıydı belirtileriniz nelerdi
ikibebeklianne_1 Arasmom_ teşekkür ederim.Gidince ilaç veriyorlar ve takip ediyorlar bı kaç kez daha gidiyorsun yumurta olgunlasana kadar
ikibebeklianne_1 Yarennasal Teşekkür ederim Allah’ım size ve isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş birakmasin inşallah ♥️🤲🏻🤲🏻
ikibebeklianne_1 Yarennasal benim bir oğlum var dört yaşında o normal oldu ikinciyi denedik 1,5 sene olmadı.İlk asilamam da oldu inşallah
ikibebeklianne_1 Yarennasal Belirtilerim halsizlik yorgunluk üşüme ve kasıklarıma kramp giriyordu oturup kalkarken ve aşırı şişkinlik gaz oldu bel ağrısı