Badem089 Kızlar bebeğim 13 günlük bacakları içe dönük çapraz gibi sanki yenidoğanlar böyle mi oluyir sizinde böyle miydi bugün eşimle farkettik korkmaya başladım lütfen yardımcı olurmusunuz 😔😔😔
isum Badem089 oy bacaklarını yesinler, 9 ay boyunca karında bacaklar içe dönük duruyor, tabiki normal, zamanla kemik yapısı düzelecek normal görünecek merak etmeyin
MorKelebek54 Badem089 konu ile ilgili bi bilgim yok ama o bezelye oarmaklar ne oyle isirasim geldi 😂😂❤️❤️❤️❤️
ASE6154 Badem089 korkutmak gibi olmasın yanlışta görüyor olabilirim ama sanki diziyle bileklerinin arası fazlamı dışa doğru doktora gösterdiniz mi hiç kontrol için falan normalde olabilir uzun zaman oldu yenidoğan görmeyeli çünkü
Derin-derya09 Badem089 normal görünüyor ama dediğim gibi yeğenim de olduğu için acaba doktorunuza sorsanız mi fotograf atıp emin olmak adına
Derin-derya09 Twochildren malesef her doktor bu kadar özverili yaklaşmiyor benim yeğenimin ayakları içe dönük doğdu doktor hicbirsey söylemedi ablam evde farketti Allaha şükür erken farkedildi ve ameliyat oldu zor bir süreçten sonra şuan gayet iyi o yüzden bu konularda çok dikkatli olmak gerekiyor
Badem089 isum çok teşekkür ederim Allah razı olsun ben fazla kundak yapmiyorum kundak yapin diyorlar bi zarari olmaz dimi
Whopper Yerim onun küçük ayaklarını, bence anne karnında duruştan dolayı böyle bir çok bebekte aynı görünüyor stres yapmayın kontrolde doktora sorun içiniz rahat etsin 🙏🏻🙏🏻
Naime662 Badem089 kundak yap canm benim kızım da 1 haftalık ellerini sarmamı istemiyo ama ben belden aşağı sarıyorum hem beli batmasın hemde bacaklar için sar sorun olsaydı ilk muayene de doktor söylerdi kalça testin de de belli olur zaten ama rahat ol ☺️
Badem089 Naime662 evet 40 günlükken kalca çıkıkligi testine cagirdi doktor o zamanda gec olmaz inşallah
__momsss Badem089 cok normal yeni dogduklarinda böyle oluyor kizimin bacaklari da aynen böyleydi buyudukce duzeliyor
Minnakmini Badem089 benim oğlumununda ayakları dışa dönüktü beni çok korkuttular ayağı sakat kesin diye ama çok şükür bişey çıkmadı suyun içinde kaldıkları için normalmiş bir kaç doktora göstermiştim tabi sizde doktora gösterin yine de ihmal etmeyin
Sumeyye_g Badem089 benimde oğlum doğduğunda ayakları öyleydi dışa dönük gibi doktor karnındaki pozisyondan kaynaklı oluyor dedi 2 ay boyunca sürekli masaj yaparak geçti
MF0127 Badem089 hiç korkmayın kardeşimin bundan daha yamuktu annem ayaklarını birleştirip kundak gibi yapardı incitmeden dikkatler sarardı düzeldi şimdi hiç bir şeyi kalmadı 😊