Dilara_erc1 Kac gündür tuvalete cikamiyorumm karnim Cok agrio sanci gibi 36+3 dayiz😓😓 kaysi yedim yinede fayda etmedi kizlar ne yapabilirimmm
Aleyna_88 Dilara_erc1 ben aç karna sabah kalktığımda iki üç adet hurma yiyorum üzerine bir bardak ılık su bağırsaklarımı rahatlatıyor çünkü bende acayip kabızlık çekiyorum
Ezgimomssx Dupacloc şurup içiyorum ben yardımı oluyor tabi sen doktoruna danışmalısın yürüyüş bağırsakları hareketlendiriyor belki yardimi olur
Merfakts Kefir bağırsakları çok güzel çalıştırıyor bir de yediklerinize dikkat edip sebze ağırlıklı beslenirseniz rahatlar bağırsaklarınız