CanselBoydas Kızlar merhaba 35+3deyim akıntım arttı ve çok sık idrar hissim var sürekli tuvalete gidiyorum ama fazla idrarım olmuyor. Herhangi bir cinsel birlikteliğim de yok yaklaşık 4 aydır. İlk hamileliğim olduğu için de doğumun başlayıp başlandığını anlamıyorum da, sizce yaklaşmış olabilir mi veya bu konuda deneyimli olanlar doğumun başladığını nasıl anladınız? Yardımcı olur musunuzz
Cileklipizza CanselBoydas o haftalarda normal olan şeyler doğum belirtisi deil canım 😊 rabbim vaktinde gelmeyi nasip etsin ♥️
Arzuanne Bebek baskı yapmış olabilir , kanala giriyor olabilir , baş aşağı doğum pozisyonunda olabilir, kilosu fazla olabilir, enfeksiyon olabilir doğum belirtisi pek değil diye biliyorum ama
Arzuanne CanselBoydas korkma merak etme en belirgin özelliği düzenli ağrı nişan su ama bazen onlar da gelmeyebiliyor her şeyi belirleyen ağrı
CanselBoydas Arzuanne ağrı baya belirgin oluyo sanırım çünkü anlamam falan diye de korkuyorum çevremde normal doğum yapanlar su geldiğinde bebek hemen geliyo dediler