Arenimoo canm benim 5 haftalıkken gittim 5 mm dedi bir Dr beni demoralize etti küçük felan filan zaten kanama ile başladı rahim içinde kanama çok …. Dedi de dedi, tüp bebek , kendi Dr um 6 dan önce bakmadı asla , 6+2 de gittik keseyi olcmedi bile bebek 5mm kalbi atiyor gözün aydın dedi gönderdi , şuan 18+5 iz , korkmayın derim , milimi normal haftasina göre , havuç salatası yapın dereotu zeytinyağıli limonlu günde iki kere yiyin hoop kese büyür 🙈🙈tecrübeyle sabit , suyu bol ic , dua et birde , biz gerideydik şimdi 8 gün öndeyiz ve düşük tehlikeli kanamalı geçirdim 14 haftayı ama Allahım vereckse sağlıkla gelecekler inşallah annesi