Shshshj_5143 16 haftaya girdik annişler nasıl gidiyor bu hafta benim hafif sancı sızısı gibi bisey oluyor acaba rahim büyüdüğü için mi
Cileklipizza Shshshj_5143 benim 👋🏻 arada midem ağrıyor sürekli tuvalete gitme enerji düşüklüğü arqda bel karın ağrısı geçiyor 🥱
yenidenanne34 Shshshj_5143 16+4 üm karnımı aşırı şiş hissediyorum hemen yoruluyorum kalçam agriyor ay ay 😭 bulantim azaldi ama ona seviniyorum 🥲
Shshshj_5143 Sinyo ayy kıyamam yaa rabbim tez zamanda bizi sağlıkla kucağımıza almayida nasip etsin inşallah
Pofidik123_ yenidenanne34 bende de kalça ve bel ağrısı var çok kasıklarımda da ağrı var ama o ağrı normal sanırım
Minnnosanne Shshshj_5143 1yaşımdaki kızımla uğraşıp 17+2bebişimide karnımda büyütüyorum 🤣artık hemen çıksın istiyorum cinsiyette öğrenemedim zaten Mide yanması aşırı fazla ve bi yere toplanıyo yukarı doğru çıktı baya başkada bir sorun yok
Pofidik123_ Ben 16+2 oldum kızlar ya hareket mi bilmiyorum ama hep değil arada oluyo elimi karnıma koyunca falan sanki dönüyo gibi hissediyorum siz hissediyomusunuz bebişinizi gerçi kız bebekler daha geç hissediliyo diyolar ama bilemiyorum
Der_yaM Pofidik123_ kasılma olabilir mi benim iki gündür karnım saniyelerle taş gibi olup hemen duruyor