Gebelercee canim benim de doktorum 11.haftamda %80 erkek dedi 20.haftalarda net %100 kiz oldugunu ogrendik. Erken diye bende sevinmistim ama yanilmalar bazen olabiliyor biseyler almak icin bekle derim. Insan hevesleniyor beklemek zor geliyor ama tam net dediklerinde alisverise basla derim ben ☺ saglikla alalim kucagimiza insallah 🙏🏻