senafa_ Aycckbsra benim ilk çocuk 40+4de dogmustu oğlum acaba kaçta dogcak bende merak ediyorum 😅 kızımda bu kadar aktf değildim ama
GPinar Efnan-77 42 mi 42ye kadar nasıl beklettiler canım seni ? Bende 39+4üm doktor 41 e kadar bekleriz olmazsa suni sancı veririz dedi 🙄
Efnan-77 GPinar doktorum pislik çıktı sırf sezeryana almak için 40 haftada nereye imza atılcaksa atıyım suni sancıyla başladın dedim acele etme canım acelene dedi yolladı sürekli
Beyzab95 Aycckbsra beni 30-32 haftalarında korkuttu sancı vs çıkmıştı ama şimdide hiç hanımefendinin gelesi yok 🤣
Aycckbsra Prensesannesibir önceki gece sanki sancım başlamış gibi oldu doğum sancısı tam olarak neye de benziyor bilemediğim için 🙈 sabahına da kontrolüm vardı çok az bi sancı çıktı ama gelen giden yok haftaya bi daha çağırdılar
Prensesannesibir Aycckbsra sancı belden kasıklara vuruyor adet sancısından daha doğun ama böyle 5 dk bir gelip gidiyor düzenli bir şekilde
GPinar Efnan-77 ciddi misin canım ya hangi hastane peki..Neyse ki bebeğini sağlıkla kucağına almışsın o haftaya kadar bekleyip sezeryan olman üzücü olmuş tabi ama hayırlısı öyleymiş demek ki bakalım bende durumlar ne olacak 🥹
Aycckbsra Prensesannesibir benim de önce o gün aynı öyle oldu ama 15 dkfa bi böyle karnım belim ağrıyordu sonra 2 saati bulmadı geçti geri 🤦🏼♀️
Efnan-77 Aycckbsra evet suni verdiler yalandan 15 dkda suyum patladı kırmızı kan geldi açılmam 2 cm oldu bahaneler buldu aldı sezeryana
Prensesannesibir Aycckbsra yalancı sancı olabilir nişanınız da gelebilir bu da doğum belirtisi benim nişanım gelmişti öyle gittim doktora sabah gitmiştim öğleden sonra sancılarım başlanmıştı gecesıne doğumum oldu
Aycckbsra Prensesannesibir nişanım da gelmedi daha maalesef doktorum da şehir dışına çıkmış 🤦🏼♀️bi yanım da pazartesiye kadar bekleyim inşallah da kendi doktorum girsin doğuma diyorum öyle aradayım
Prensesannesibir Aycckbsra kendi doktorunuza gidin ben doktor değiştirmiştim her kafadan farklı birşey çıkıyor kafanız karışıyor
Aycckbsra senafa_ ayy bunları duydukça da korkuyorum valla 🙈🥲o zamana kadar beklemek çok zor geliyor şu an