Kizlar daha once yazdim ama gorulmedi maalesef.17+4 haftaligim
İki gun once yemek yaparken aniden kalbim carpti ne egildim ne birsey aldım stres faktorum yokken , esime seslendim tansiyon aletink getirdi nabzim 199 uc kez olctuk ayni 4. Defada makine error verdi. Yakinda ozel hastane var aciline gittik makineye bagladilar 210 cikti hemsireler panik ama o arada 20 dakika atti kalbim oyle ekg cekilcekken artik dustu hatta doktor yakalayamadik dedi. Serum ve kan islemleri yapildi eve geldik. Ertesi gun bir halsizlik yorgunluk kolum kalkmadi yuruyemedim resmen sehir hastanesine gittik kan ve serum islemi yapildi. Doktora bir gun oncesini soyledik gebelikte olur boylw dedi asistan ama boylesi olur mu bilmiyorum.
Yasayanlar var mi kizlar boyle durumu resmen stres oldum. Bu sekilde carpar mi kalp durduk yere gebelikte