Ah arkadaşlar bugün doktor kontrolüne gittigimde nstde enfeksiyon çıktı sancı seklinde zaten iki gündür regl ağrısı çekiyordum korkmuştum sancı diye enfeksiyon çıktı başına gelen var mı 34. Haftadayim monurol diye bir antibiyotik verdi hamileler kullanabiliyormus