BabybaB mrp2023 yani yumurtlama takibi için test yapmadım ama değerlendirdiğimi düşünüyorum 🙃 Yerleşme kanaması hakkında çok bilgim yok , uzun süren bir durum mu ? Test alıp yapmalı mıyım acaba … 🙈
mrp2023 BabybaB yerleşme kanaması 1-2 günde süren varmış bazı insanlarda kırmızı bazılarında kahverengiymiş herkeste görülmezmiş
Skarakus Kızlar 5 gün önce 1.20 olan değerim regl öncesi 4.günde 11.7 şükürler olsun 😍😍😍artışım normal mi çok erken olduğu için normal gibi geldi
Cicek_ BabybaB benimde bat 7 gösteriyor ama benimde dün ve bu sabah peçeteye az bi pembe leke geldi. Ondan öncesinde 4 5 gündür kasık ağrım, belimde sızlama vardı. İnşAllah bebeklerimiz yerleşmiştir onun kanamasıdır 🤲🏻
Edaanurciftci Cicek_ benimde bugün başladı akşama doğru kahve leke gördüm peçeteye silince, az öncede pembeleşmiş yoğun akıntı şeklinde gördüm. Bat 7 düzenli adet olurdum normalde daha adet kanamasına dönüşmedi ama sanırım bu ay ben elendim
Haticemhy2727 @ Cicek_ aynı şeyi bende yaşadım test yaptım iki çizgi çıktı çok şükür dünde kan verdim 672 çıktı
Cicek_ Edaanurciftci 7 sine kadar sabredelim bakalım ne olucak. Benimde dün akşam, bu sabah ve bu akşam hafif pembe leke geldi. Gündüz hiç bir şey yoktu. İnşAllah regl gelmez de bebek gelir 🥰
Cicek_ Edaanurciftci ben elendim bu ay da. Çatlatma iğnesi denemiştim bir kez daha denicem ama artık çok yoruldum. 😔
Gnc3371 Benim bat 6 subatti 4 ünde çok hafif pembe kahve leke geldi peçeteye sonra yoğunlaştı adet oldum sandım ama bir pedi doldurmadi ve kahverengi yoğunlukta geldi bir gün sonra bitti yerleşme olabilir mi sizce
Edaanurciftci Gnc3371 olabilir. Benimde erkenden oldu dediğin gibi sabah yoğun gördüm bakalım devam edecek mi
Elf0241 Kızlar sabah ben ilk idrarla test yaptım 4 gün var bat 10 . İkinci çizgi çıktı 3 dakika içinde ama çizgi T olan kısmın dibinde zor belli oluyor bir bakar mısınız? Test bozuk mu sizce? 
Elf0241 mrp2023 yok canım şu an elimde gidip kan verdim bile hızımı alamadım. Aile hekimi hemen kana yansımayabilir dedi bilmiyorum sanırım test bozuk ya