Laylaaa esmerrmm son haftalardayım benimde soluma yatınca ağrım oluyor duramıyorum çok fazla,kalkıp hemen sağıma yatıyorum hiç olmadı eşime masaj yaptırıyorum o zaman rahatlıyorum
Birsen56 Benimde kaç ay oldu 2 kürek arası sola yatımı ağrı saplanıyo ve yanıyo sanki o eklemde kömür parçası var öyle sızlıyo kalktımı biraz sonra geçiyo hiç anlam veremedim bazen ağrısı çok oluyo
esmerrmm Birsen56 ozellikle aksam cok agriyor bicak saplanmis gibi nedenini anlayamiyorum ya aglatir decede 🥲
esmerrmm Laylaaa ben daha 20. Haftamdayim bu agri doguma kadar devam ederse cok kotu ya , bnde masaj yaptiriyorum ama anlik rahatlama oluyor sadece malesef
Birsen56 esmerrmm benim gündüzde uzandığım zaman oluyo hele akşam uatağa girince nasıl yatcam bilemiyom bazen kalkıp oturarak yatıyom ben kilo aldım vucudum ağır geldi bana ondan oluyo sanıyordum neğer değilmiş demeki
esmerrmm Laylaaa randevuma cok var daha 2 ay falan 🥲 cunku arada detyali ultrason var ah ah bu develte erkenden gidincede laf yiyorsun
Laylaaa Ağrım çoktu ondan geldim dersiniz ben 2 haftada bir gidiyordum hep başka birine denk geliyorum zateb ondan pek sıkıntı olmadı
SakinaG o ben🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️ama sanirim ayalta is yapmaktan oluyor( bulasiklar yikadim yemek yaptim mi basliyor( 26 haftayiz. Soracagim doktora, kayda deger bi sey olsa soylerim🙏🏻