Merhaba daha önce bu konu hakkında yine soru sorup konuşmuştuk. Ben serklaj oldum 31 ocakda şuan evdeyim dün bi akıntım yoktu ama bugün akıntım var acaba normal mi sizden olanlar süreci nasıl ne yaparak geçirdiniz mesela yatış pozisyonunz neydi bana progestan fitil makat fitil hatta progestan iğne verdi ağrım vs yok ama bugün akıntıma çok takıldım bileniniz var mı ??