Silaybooo123 Arkadaşlar kullanmaya başlayalı 1-2 ay olacak ama oramın içi sanki böyle etlerle kaplanmış kalınlaşmış gibi normal mi
Elifttk Silaybooo123 bn bır ay kullanmıştım sankı ıncelme olmuştu tahrıs enfeksıyon kapmıs sanıyordum WC ye gıttgımde canım açıyordu sıkayetlerım olarak soyleyecektım doktorum artık bırak dedi