elifilhan_kara Sancınız var aaşagıdaki çizgi sancıyı gösteriyor 100 lerde olunca doğum oluyor kacıncı haftadasnz
[silindi] Arzuanne sağ salim kucağınıza alın inşallah düzene girer çok varsa zaten kolay bir doğumunuz olsun 🤗🤲
Arzuanne [silindi] inşallah valla en son açılma yoktu napcam diye düşünüyordum ama bu ağrılarla olur belki bebiş gelsin artık ☺️ siz de hayırlısıyla alın