Kızlar 5 şubatta dogum yapacaktım dün suyum geldi dogum yaptım sezaryanla
bedia00 kaç Haftalikken
bedia00 hayırlı olsun hangi hastanede doğum yaptınız acaba
bedia00 erken değilde geç sanki 5 şubatta olacakken 8 şubatta olmuş 😶
5 şubata gün verilmişse çok erken olmamış galiba