Kızlar 38+3 erkek bebeğe hamileyim son bir haftadır sol kalçamın içinde bi acı bi ağrı tarifi mümkün değil. Toparlayarak yürüyorum geceleri yatakta dönmeyi geç desteksiz kalkamıyorum 1.5 yaşında kızım var geceleri hep eşim ilgileniyor. Nasıl doğum yapacağım, ıkınacağım bilmiyorum canım çok acıyor acaba diyorum kırık mı var dr dedi kırık olsa hiç yuruyemezsin. Doğum yapabilir miyim sizce bu durmda doğumdan sonra geçer mi başına gelen varmı 🥲