Güzel anneler ve canım anne adayları 🌸
Bat tarihim 6 şubat dün ve bugün sabah test yaptım. Üstteki düne ait alttaki bu sabah, sizce kuruma cizgisi mi ? İlk on dakika dolmadan belli etti çizgiler kendini sadece biraz daha bekledikçe koyulasma yaptı. Ya aslında her ay bu belli belirsiz çizgiler oluyor, kuruma deyip geçiriyorum (bu arada ileri seviye de pcos hastasıyım) ama bu kadar pembe ilk kez olunca ne bileyim öyle heves yaptım herhalde, aslında biraz da sizinle konuşmak istedim. Benim gibi olan , bekleyenler vardır belki aranızda, birlikte bekleyelim istedim. Umarım güzel sonuçlar alırız hepimiz 🥰
