serifeaslan01 Damlaserkan bende yarın 33 haftalık olucam evet çok hareketli maşallah yada hep böyleydi büyüdükçe daha net hissediyor insan bazen oturamiyorum bile midemjn altında dolanıyor nefesimi kesiyor
Capraz29 Damlaserkan ben de 34. Haftadayım benim kız da özellikle aç olduğumda aşırı hareketleniyor ayaklarını uzatıyor geriniyor sanırım yeter ki hareket etsinler hiç sorun değil😍😍
Suna_efnan Damlaserkan Bizde 33+1 olduk şunu soyleyebilirim ki esim elini karnima koydugu anda hareketleri 2 kat fazlalasiyor birde flash tuttugumda hareketi duruyor degisik tepkiler gozlemliyorum 🤣😆
rukiyee23 Bende 31 ama hiç hissetmiyorum bebekten bebeğe veya sizin duygu durumuna göre hareketleri olabiliyor diye duymuştum canım 🌸
Damlaserkan rukiyee23 alla alla gercekten cok enteresan normalde yerleri daralır hareketleri azalır derler
Damlaserkan serifeaslan01 yaaaa ben hep vajinamda ve göbegimde hissediyorum hareketleri hiç yukarda hissetmedim
Begovicka Capraz29 33 haftaligim ve ayni benim kizcede boyle 😅 hatta bazen daliyorum bir seye bir fistttt yapiyor zipliyorum yerimden 😂
serifeaslan01 Damlaserkan ay vala değişiyor bazen bende oralarda daha net hissediyorum genel olarak yılan gibi böyle olması hoşuma gitmiyor değil ama nedense tam uyicam başlıyor aralıksız oynamaya😅