Obirx Aselravza ben de aldım suan kargoda ama baya arastırdım alanlar memnun hatta arkadsımın yengesi almıs cocuk 4 yasında hala yatıyormus bakalım deneyip göreceğiz
Bskrt Aselravza benm sepet beşiğim vardı ona uykuseti diktirdim, menun kaldm kapıda ödeme var. ve bilgi mesajı geliyor Sipariş alındı, hazırlandı Kargoya verildi diye
Tostosunannesi Aselravza Biz aldık sepet beşiğini kayın ağacı olanı. N11 de indirimden almistim 360 liraydi sitede 500 falan. 10 günde geldi uyku seti guzel kaliteli sadece yatagi cok ince. Besikte tam hayalimde ki gibi begendik biz
Cagla87 Aselravza Henüz kullanmadık tabi ama kurduk, kalitesi gayet güzel. Yedek uyku setini de buradan alacağım 👍🏻
Damlas Obirx 10 cm sünger yatak gönderiyoruz demişlerdi, yatak yeterli oluyor mu, ortopedik yatak almak lazım mı?
Deletedmom4793 Ben amedan beşik modelini aldım hepsiburada dan geçenki indirimde. Bebekonforda 500 dü ordan 430 a almıştım kurduk şu an güzel gözüküyor tam yanıbaşında bebişim de sever umarım😊
Aselravza Deletedmom4793 aslında hepsı buradada aynı model kayın ağacı anne yanı bulduk ama nasıl gelır guvenemedım
Deletedmom4793 Aselravza Ben de biraz tereddütte kaldım ama ertesi günü kargoya verildi herhangi bir sorun yaşamadım kolay kurduk eşimle ve beklediğimden daha büyük bir beşikmiş videolarda daha küçük duruyor içi bayağı genişçe
Muradiyegrcn https://www.hepsiburada.com/babycom-anne-yani-ceviz-besik-60-120-p-HBV00000AHY76#reviews bende bu urunu aldım gorunus kalite olarak cok beğendim 5 hafta sonra kullancaz insallah😍
poyrazemel Muradiyegrcn canım bizde beyazını aldık ve kurdum çok güzel memnun kaldım ☺️sağlıklı doğsunlar inşallah 😍
2bebek Aselravza ben de oradan almıştım canım. Çok kullanışlı. Sadece gönderilen yorganı küçük kaliteli de değil. Ben de onu süsledim alt açma minderi yaptım 😂
Obirx Damlas illaki yeterli olmuyordur zamanla süngerin şekli değişiyor benim annem saglıklı olsun diye pamuk yatak yaptı bakalım oda olmazsa ortapedik yatak alırız ki seneye kadar idare eder heralde odasını seneye yapacagım
Linasmommy Aselravza bende bebekonfordan lara beşiğini aldım henüz kullanmadık ama kalitesi çok güzel 👍