Yagmurakyurek Teşekür ederim kızlar normal doğum istiorum fakat çokta korktuğum için sezeryanada aklım gitmiyorda değil 😄🫶 normal doğum yaparım Allah’ın izniyle 😇
Beyzanrrr Yagmurakyurek normal doğum tabiki de 15 gün oldum doğum yapalı yapar yapmaz ayaklandim hiçbir sknti yaşamadım Allah’a şükür
Hilalhamzaa Yagmurakyurek vallahi bende sezaryan oldum bende eve zıplayarak geldim normal doğum sancisindan sonra sezaryan olmak mutluluktu