Selinmoon Selam 👋 18. Haftaya girdiğimden beri net bir şekilde hareketlerini hissediyorum 🙏 ilk gebeliğim bu arada 😍 tarifi yok ama çok güzel bir his 🤍
umena Selinmoon İlk hamileliğimde 15+4 gibi hissetmiştim su an ikinciye hamileyim 15+2 gibi sanki seğirme hissettim ama su an bi his yok bakalım ne zaman net hissederim bilmiyorumm☺️🙈 15+6
Zyp-Aslm- Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰 benim de ikinci gebelik 17+ 1 deyiz daha böyle net hissedemedim 😊
Selinmoon Zyp-Aslm- amin sizin de 🤲ikinci gebeliklerde erken hissediliyor derlerdi aslında 😍 demek zamanı var daha