Kızlar bugün hastaneye gittim detaylı ultrason için perinatoloji bölümüne gitmek gerekiyormuş bunun içinde önce kadın doğum doktorunun alan açması gerekiyormuş özel takipliyim doktorum yapamıyormuş o yüzden bugün devlete gittim sinir küpü oldum alan açmak ne diyor bana sonra elime verdi bir sevk kağıdı ne tarih yazıyor ne bişe başıma ağrılar girdi bugün anlayan yardımcı olabilir mi