Baharcaner Merhaba henüz bebeğim doğmadı indirimde siveno marka çamasır deterjanı aldım sizin var mı başka tavsiyeleriniz acaba ıncıa ve siveno dısında :)
tunasmom Baharcaner ben Siveno kullanıyorum ama onu istememişsin neyse e bebeğin markası baby me içeriği temiz diye okumuştum ama kullanmadım 🙂
Aleve Baharcaner ben daha denemedim ama bütün arkadaşlarm bunu kullanıyor alicaksan Gratis de 51 TL izmirdeysen gürmar da 50 migrosda 74 haberin olsun
_Tazeanne Baharcaner bilmiyorum ki kalıntı bırakıyormuş iki defa durulama yapmak lazım diyorlar deneyince göreceğim