Ravzasgn
39+3 de rutin kontrolüm vardi. Ilk defa alttan muayene olup açıklığa bakilacakti. Kendinizi kasmazsaniz iki saniyelik bir şey. Olay derin derin nefes alıp vermekte. Her neyse bir parmak acikligim vardı. Yatış öneriler kabul etmedim. Çıkışta eşimle bir şeyler yiyelim dedik girdik bir dükkana. Yedik hesabı ödeyeceğiz Bir anda eşofmanım ıslandı. Arabaya nasıl koştum bilemedim. Altıma kaçırdım sanıyorum. Ilk bebek ve tecrubesizlik. Eşim dalga geçiyor arabaya da istemişsin diye 😊 eve geldik lavaboya girdim. Üzerimi değiştirdim pazara gidiyoruz. Be.n yarı yoldan geri dondum. Gene ıslandım çünkü şu olduğunu anladım ama galiba hiç hazır olmadığımdan bir daha kıyafet değiştirdim. Bi hızla hastaneye gittik. 6 da yatış verildi 7.30 da suni almaya başladım. Bu evreyi anlatmayacağım çünki benim doğum da sanci da çok zordu kimseyi etkilemek istemem. Herkesin doğum hikayesi özeldir. 24.12.2018 00.45 dede prensesim kollarimdaydi. Bu duyguyu hiç bir şeye degismem. 💓💓💓💓
Arnes
Bugün 39+4’üm. 1 cm açıklığım var. Hafiften nişanım geldi bugün muayene esnasında. Doktor yatış verelim dedi. Nst’de sancılarım var ve düzenli. Bende hissettiğimi ama suni almak istemediğimi. Kendi sancılarımı beklemeyi istediğimi söyledim. Perşembe 40 olucam. Bekleyelim dedi. Bebeğin suyu gayet iyi. Ama perşembeye kadar olmazsa yatış yapılıcak dedi. Bakalım. Hayırlısı.... ☺️🙏🏻 kısmen başlangıç aynı. Bakarsın neticede benzer 😁
Ravzasgn
Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin insallah. Altımızda sıkıntı yoksa kendi sa çubuğu beklemeniz mantıklı. Benimde bi kaç kere sancı çıkıp yatış onerilmisti ben kabul etmemiştim ama şimdi yoğun su gelince mecbur şu Nisanciyi da yatışı da kabul ettim ki benim kendi saçımla olmazmış zaten bebeğin kordonu kısaymış su nişancı bile pozisyon aldirtmadi doğumunda bu sebepten zor olmuş