gokcegn21 Mitan ben pek anlamam ama kalp atışı 45 üstü ise kız altı ise erkek. Sizinki altı. Benim kızımda tutmuştu kalp atışı 48 kızdı tabiki ne kadar doğru bilemem☺️🙃
Mitan Ebrar_65 ebrar can sen biliyorsun ben yinede ihtimale kalmamak için arkadaşlara soruyorum doktorum da erkek dedi 💯😁
Ebrar_65 Mitan yok aşkım benim sen sor tabiki bende cinsiyet için arkadaşlara soruyorum allah gönlündekini versin inşallah canım benim🥰