YagizAsyaMom Ya kızlar benim karnımın içi acıyor 🤢 Önce Kasılmam oluyor ondan sonra öyle bir acı giriyor ki size anlatamam bütün karnımı kaplıyor resmen. Yani nasıl tarif edeceğim bilmiyorum bir şeye de benzetemiyorumda ama garip bir acı yani. Doktoruma yazdım bakalım ne diyecek. Belki aranızda yaşayan vardır bir umut sizden cvp bekliyeyim şuracıkta 🤢🤢
bsrm YagizAsyaMom benimde karnimn ici aciyo kasildktan snra ama her tarafi degil sertlik nerdeyse orda oluyo geciyo doktor normal dedi
Esomami YagizAsyaMom 😁😁😁 yanii nasil birr aci cozemedimmm bendede oluyo ama artik kicinimi ittiriyo nabiyo ne oturabiliym ne bise ama ittirdigi yer yani karnimin ic8ne yayilan bi aci degil sadece o bolgee😁
YagizAsyaMom bsrm benim. Btün karnımda oluyor o garip acı sanki iç derileri dökülüyor paramparça oluyor gibi ay ne biliyim entresan Bi acı
naaazz 16 hafta olucak ayni sıkıntıyı bende yasiyorum karnımın üstüne yatincada aciyor gibi birisine diyemiyorum gülerler diye ama yanliz degilmisim psikolojik mi acaba 🤔
YagizAsyaMom naaazz ben hastaneden geldim. Şimdi bebeğimin plesantası biraz büyükmüş ondan kaynaklı olabilir bu acıma hissi boş su iç kendini sıcak tut dedi. Sen yine de doktoruna danış tabi