ilknur5241 12 ye kadar iki haftada bir takipli gittik fitil , ara kanamalarda bazen günlük bazen haftada bir iğne ile takipli gittik , şimdi 16 bittikten buyana sadece akşamları fitil kullanıyorum 20 ye kadar dedi Dr sıkıntı yok 14 ten sonra çok şükür ama ara ara sancım ve ağrım çok oldu oyuzden fitile devam ettirdi, iyiyiz bin şükür , su bol su dedi Dr , ara ara istirahat ettim ayağımı uzattim ama çok asiri dinlenerek geçmedi aktif calisiyorum oturarak ta değil , Dr riskli gebelik Dr u , biz tedbiri aldık dusecekse düşer işi birkama dedi🤷🤷🤷 neyseki korktuğumuz olmadi