Neslihankrhmt böyle kesin cümleleri hamile bir insana nasıl yazıyorsunuz acaba merak ettim? Hamileleligim ilk ayi tsh 3,79 çıktı ki ondan önce hiç tiroid geçmişim yok
Ondan sonra her ay düzenli kan idrar veriyorum tekrar yükseliyor mu diye ,şu an 7.aydayim sadece o ilk ay kullandım ve tsh o kullandığım bir aydan sonra düştüğü için doktorum bıraktirdi.
Takipli olduğunuz doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin , omur boyu kullanmak falan yok varsa da herkes için geçerli değildir. Millete korku vermeyin öyle cumlelerle