23+2 haftalığım bel üstü omuzlar altı sırt ağrım var bugünden beri. 🥺 bugün bebekte çok hareketliydi sık sık hareket etti tekmeler attı. Oturuyorum ağrı batıyor yatıyorum uzanıyorum yine aynı şekilde ağrıyor. Ayaktayken biraz daha iyi gibi. İlk gebeliğim olduğu için her şey tedirgin ediyor. 🥺 sırt ağrısı normal midir kızlar bide iştahım çok açık biraz fazla kilo aldım maalesef