Kızlar nstde sancım çıkmıyor ama sertleşmem çok sık oluyor. Daha öğlen sancı çıkmadı ama sertleşme nstde de olmuştu. Sertleşmem kasılmam çok sık acaba bir anda açılma olur mu? Ya da açılmam var mıdırki doktor bakmadı. Üç gün sonra sezeryanım var üç gün dayan dedi sadece