Emrcnaydn Kızlar az önce nst de iki tane sancı çıktı doktor akşam 8-9 gibi tekrar nst gir dedi dua edin nolur bebiş geliyor olsun bugün 39+6
Linatkgl Emrcnaydn inşalah hopppp diye gelir sende hafiflersin bebişini kucağına alırısın inşşalah darısı bana bende pazartesi kavuşacam mucizeme
metemom_ @“Emrcnaydn”#p31306197Allah gönlüne göre versin canım inşallah güzel sağlıklı bir doğumun olur😊
Emrcnaydn eylmz evde bişey hissetmedim sancıları da çok kuvvetli hissetmiyorum ama sancı geldiğinde karnımda bebek toplanması gibi bir kasılma oluyor
H1tce2 Emrcnaydn Rabbim sağlıkla hayırla sorunsuz sıkıntısız kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım kolaylıkla geçsin doğumun banada dua et bende dogurayim artık ağrılarım bugün sırtıma vuruyor artık 🙈🙈
Ezgimomssx Emrcnaydn inşallah sağlıkla kucağına alırsın nst sancı kaç çıktığında doğum başlıyor 150 lerdeyim ben bir kere 160 gördü 34+4
amine4444 Ezgimomssx canım sancı cıktıgını nasıl anlıyoruz ilk gebeligimde yani evde agrın olup hemen doktoramı gidiliyor yoksa seni bi alete falan mı koyuyorlar
Emrcnaydn Ezgimomssx bilmiyorum ama düzenli mi önemli olan o ona bakılıyor benim arka arkaya düzenli aralıklarla sancı görünüyor
Demetrana amine4444 Nst’ye bağlıyorlar 120 ile 160 yazan kısım bebeğin kalp atışları altında 10 15 20 25 gibi yazanda sancı oluyor 4 kere 40’ı geçerse sancın var diyor dr bazen anne hissetmiyor basende adet ağrısı gibi oluyor
Emrcnaydn amine4444  benim sancı geldiğinde karnım bu şekildeydi yamulmuştu
amine4444 Emrcnaydn aaaa canım o zaman seni daha bırakmazlar bugun kalıcakmısın hastanede saglıcakla kucagına almak nasip olsun😍🤲
Emrcnaydn eylmz doktorunuza danışın çünkü bebek toplanmasıyla aynı şeye benziyor sadece bu sıkıp bırakıyor gibi oluyor gerçi bebekte de öyle oluyor anlamak zor 😅