Ben aldım kabin boy olarak geçiyor sırf o yüzden aldım fakat daha kullanmadım bebiş doğmadı ama genel olarak bir çok ürünle karşılaştırdım en güzeli buydu. Bu üründe bebeğin başı tenteye çarpıyor diye olumsuz yorum okumuştum neo 2 modeli daha uzun olduğu için bu sorun da çözülmüş oldu kibar güzel bir araba