meva_apo25 Sizler de ilk aylarda bel ağrısı yaşadınız mı benim belim ağrıyor kasıklarım da arada ağrıyor bu ağrının cinsiyetle alakası olabilir mi?
Mira__ meva_apo25 evettttt benimde belim hep ağrıdı ilk aylarda erkek dediler hep ve şuan 9 aylık bir oğlum var 😂
Minikkus19 meva_apo25 ilk aylarda kasık ağrısı ve bel ağrısı bende de oldu hala da devam ediyo bel agrım kızım olacak ama genel de kız çocuğu kasık da olur diyolar erkek olan bele vurur derler ama ne kadar doğru bilmiyorum Allah gönlümdekini hayırlısı ile nasip etsin
meva_apo25 Mira__ yaaa sağlıcakla büyütün benimde iki kızım var ve 15 haftalık hamileyim bir de oğlum olmasını Rabbimden istiyorum hahırlısıyla