umutlu1mom Kızlar arkadaşım hamile ve kanaması düşük riski olmamasına rağmen doktor fitil vermiş. Hamilelik geçirmediğim için hiçbir bilgim yok. Bu riskler olmamasına rağmen kullanması gerekiyor mu?
Gozdecaner umutlu1mom usgde kanama alanı görmüştür ufakta olsa önlem amaçlı vermiştir durduk yere vermez
Yeni1gebelikkk Benim 2 kaybım var, 3.gebeliğim gebe kalınca kontrole gittim direk progestan başladı çok şükür sıkıntı yok , önlem amaçlı kullanmasını istemiş fitil bebeğin tutunmasını düşük riskini önlüyor ilk aylarda , kullansın sıkıntı olmaz
umutlu1mom Yeni1gebelikkk çok üzüldüm umarım bu bebeğini sağ salim kucağına alırsın. Beni aradı da fitil vermiş kanamam yok falan dedi. Hani kanama yokken kullanılmaz diye biliyordum o yüzden buradaki tecrübeli kişilere sorayım dedim 🙂
umutlu1mom Gozdecaner sordum kanama alanı var dedi mi hiçbir şey söylememiş. Bende az çok biliyorum kanama alanı yoksa verilmez. Ama tutunsun düşmesin diye verdiyse doktor daha iyi biliyordur 😬